کل دانشجویان
پسر
دختر
تعداد
انحراف معیار
میانگین
تعداد
انحراف معیار
میانگین
تعداد
انحراف معیار
میانگین
آماره

خرده مقیاس

۳۶۴
۴۰/۴
۸۹/۱۱
۱۹۸
۳۲/۰
۹۰/۱۱
۱۶۶
۳۳/۰
۸۷/۱۱
پذیرش پاسخ­های عاطفی
اختلال تنظیم هیجانی
۳۶۴
۸۰/۴
۱۳/۱۴
۱۹۸
۲۹/۰
۶۰/۱۳
۱۶۶
۴۲/۰
۶۶/۱۴
اختلال در رفتار­های هدفمند
۳۶۴
۷۴/۳
۳۵/۱۳
۱۹۸
۲۵/۰
۳۷/۱۳
۱۶۶
۲۵/۰
۳۳/۱۳
اختلال در کنترل تکانه
۳۶۴
۸۰/۵
۲۸/۲۷
۱۹۸
۳۵/۰
۶۳/۲۶
۱۶۶
۵۱/۰
۰۶/۲۸
نبود آگاهی عاطفی
۳۶۴
۴۰/۵
۲۵/۱۶
۱۹۸
۳۶/۰
۸۴/۱۵
۱۶۶
۴۴/۰
۷۴/۱۶
ضعف راهکارهای تنظیم هیجانی
۳۶۴
۹۶/۳
۵۳/۱۲
۱۹۸
۲۷/۰
۴۱/۱۲
۱۶۶
۳۲/۰
۶۸/۱۲
نبود شفافیت و تفکیک عاطفی

همان‌ طور که در جدول ۴-۱ مشاهده می­ شود، میانگین نمره­ی کل دانشجویان ‌دختر و پسردر خرده مقیاس­های، پذیرش پاسخ­های عاطفی برابر ۸۹/۱۱، اختلال در رفتار­های هدفمند برابر۱۳/۱۴، اختلال در کنترل تکانه برابر ۳۵/۱۳، نبود آگاهی عاطفی برابر ۲۸/۲۷، ضعف راهکارهای تنظیم هیجانی برابر ۲۵/۱۶ و نبود شفافیت و تفکیک عاطفی برابر ۵۳/۱۲ ‌می‌باشد.

در جدول ۴-۴، خرده­مقیاس­های تمامی متغیرهای پژوهش به همراه علائم اختصاری آن­ها معرفی ‌شده‌اند.

جدول ۴-۴ معرفی خرده مقیاس­های متغیر­های پژوهش

نام خرده مقیاس
علائم اختصاری
متغیر­ها

پذیرش پاسخ­های عاطفی

EA
اختلال تنظیم هیجانی

اختلال در انجام رفتار­های هدفمند

BT

اختلال در کنترل تکانه

IC

نبود آگاهی عاطفی

LE

ضعف راهکارهای تنظیم عاطفی

SE

نبود شفافیت و تفکیک عاطفی

LT

خودمختاری

AU
نیازهای روانی

شایستگی

CO

ارتباط

RE

رها شدگی/بی ثباتی

TR
طرحواره­های ناسازگار اولیه

بی اعتمادی/ بدرفتاری

DI

محرومیت هیجانی

ED

وابستگی/ بی کفایتی

DE

آسیب پذیری نسبت به ضرر

DE

نقص/ شرم

DS

شکست یا نا کامی

BR

فداکاری/ ازخود گذشتی

SA

بازداری هیجانی

EI

استحقاق/ بزرگ منشی

EG

خودانضباطی ضعیف

KH

بیگانگی اجتماعی/ انزوای اجتماعی

SA

کمال گرایی/ معیارهای سرسختانه

SA

اطاعت

OB

خود تحول نایافته / خود گرفتار

EV

جدول ۴-۵ ماتریس ضرایب همبستگی بین خرده مقیاس­های پژوهش

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...