پایان نامه آماده کارشناسی ارشد – نمودار شماره۴-۱٫ توزیع فراوانی و درصد فراوانی نمونه آماری بر حسب جنسیت – پایان نامه های کارشناسی ارشد |
۱- نسبت مجذور کای به درجه آزادی[۱۰۲]
آزمون مجذورکای این فرضیه را مدل مورد نظر هماهنگ با الگوی همپراشی[۱۰۳] بین متغیرهای مشاهده شده است را می آزماید،کمیت خی دو بسیار به حجم نمونه وابسته میباشد و نمونه بزرگ کمیت خی دو را بیش از آنچه که بتوان آن را به غلط بودن مدل نسبت داد، افزایش میدهد .
(همان منبع، ۴۲۲)
۲- معیارهای GFI [۱۰۴] و AGFI[105]
این شاخص نشان دهنده اندازه ای از مقدار نسبی واریانس ها و کواریانس ها میباشد که توسط مدل تبیین می شود. هر دوی این معیارها بین صفر تا یک متغیر میباشند که هرچه به عدد یک نزدیکتر باشند , نیکویی برازش مدل با داده های مشاهده شده بیشتر است. (همان منبع،۴۲۳)
۳- شاخص RMSEA [۱۰۶]
این شاخص ، ریشه میانگین مجذورات تقریب میباشد. این شاخص برای مدلهای خوب ۰۵/۰ و کمتر است. مدلی که در آن این شاخص ۱۰/۰ یا بیشتر باشد برازش ضعیفی دارد. (همان منبع ،۴۲)
جدول شماره۳-۳٫برازندگی مدل اندازه گیری(تحلیل عاملی تاییدی)
شاخص
مقدار
خی دو
۷۰۱٫۲۵ (P = 1.00)
RMSEA
۰۰۴/۰
GFI
۹۴/۰
AGFI
۹۰/۰
PGFI
۶۷/۰
در مدل اندازه گیری تحقیق حاضر مقدار خی دو به دست آمده برابر با ۲۵/۷۰۱ میباشد که این مقدار در سطح ۰۵/۰ معنادار نمی باشد و حاکی از برازش مناسب مدل میباشد همچنین مقادیر RMSEA ، GFI، AGFI و PGFI بترتیب برابر با۰۰۴/۰ ، ۹۴/۰ ، ۹۰/۰ و ۶۷/۰ میباشد که بیانگر میزان خطای کم در اندازه گیری است . با توجه به مناسب بودن شاخص RMSEA و شاخص های GFI، AGFI و PGFI ، مدل اندازه گیری مطلوب و مناسب قلمداد می شود .
۳-۴ جامعه و نمونه آماری
۳-۴-۱ جامعه آماری
مشتریان تجاری هتل های چهار ستاره شهرستان آبادان میباشد .
۳-۴-۲ قلمرو مکانی
کلیه هتل های چهار ستاره شهرستان آبادان میباشد .
۳-۴-۳ قلمرو زمانی
از ابتدای نیمه دوم سال ۱۳۹۲ تا پایان سه ماهه اول سال ۱۳۹۳ بوده است .
۳-۴-۴ نمونه آماری
چون جامعه این تحقیق مشتمل بر ۴ هتل بود و محقق امکان بررسی کامل جامعه را به صورت سرشماری داشت از نمونه گیری استفاده نمی شود و هر ۴ هتل مورد بررسی قرار گرفت . با همه هتل های مورد بررسی تماس تلفنی بر قرار شد و برای آن ها پرسشنامه ارسال گردید که از این تعداد ۴۱ پرسشنامه عودت داده شد و در تجزیه و تحلیل مورد استفاده قرار گرفت .
۳-۵ شیوه تحلیل داده ها
در تحقیق حاضر اطلاعات به دست آمده با بهره گرفتن از شیوههای آمار توصیفی و آمار استنباطی مورد تجزیه و تحلیل قرار خواهند گرفت ، لذا در تحلیل توصیفی از جدول توزیع فراوانی ، شاخص های مرکزی ، پراکندگی و نمودارها با بهره گرفتن از نرم افزارهای آماری SPSS و در تحلیل استنباطی از تکنیک آماری مدل یابی معادلات ساختاری (تحلیل مسیر تاییدی ) با بهره گرفتن از نرم افزار
LISREL 8/50 استفاده شد .
فصل چهــارم
تجزیه و تحلیل داده ها
۴-۱ یافته های توصیفی
در این بخش ویژه گی های نمونه با توجه به متغیرهای جمعیت شناختی مورد بررسی قرار گرفته است .
۴-۱-۱ جنسیت
جدول شماره۴-۱٫ توزیع فراوانی و درصد فراوانی نمونه آماری بر حسب جنسیت
جنسیت
فراوانی
درصد
مرد
۶۵
۷۹٫۲۷
زن
۱۷
۲۰٫۷۳
جمع
۸۲
۱۰۰
نمودار شماره۴-۱٫ توزیع فراوانی و درصد فراوانی نمونه آماری بر حسب جنسیت
با توجه به نتایج حاصل از تحلیل داده ها ، بین ۸۲ نفر پاسخ دهنده ، ۶۵ نفر از پاسخ دهندگان معادل ۷۹٫۲۷% مرد و ۱۷ نفر از پاسخ دهندگان معادل ۲۰٫۷۳% زن میباشند .
-
- -Cartwright ↑
-
- – A loyal ↑
-
- -Nash. ↑
-
- -Hospitality ↑
-
- – Food & beverage ↑
-
- – Accommodation ↑
-
- – Price ↑
-
- – Recreation & Entertainment ↑
-
- – Supplementary Services ↑
-
- – Security & Safety ↑
-
- – Transportation & Location ↑
-
- . Customer ↑
-
- . Satisfaction ↑
-
- . Jay ↑
-
- . Johnson ↑
-
- . Schiff man & Leslie. ↑
-
- . Tse and will ton. ↑
-
- . Martensen ↑
-
- . Olshavsky and Kumar ↑
-
- . Zeithaml and parsurman ↑
-
- . Salegna and Goodwin ↑
-
- . Emotional bond ↑
-
- .Hicks ↑
-
- . Delighted consumers. ↑
-
- Fuzzy cognitive maps ↑
-
- . Jay ↑
-
- . Johnson ↑
-
- – Lazarvic & Petrovic ↑
-
- – T Bowen ↑
-
- – Evans and Foxell ↑
-
- – Souki & Filho ↑
-
- – Chen ↑
-
- – Arasli & Katircioglu ↑
-
- – Coffman & Yale ↑
-
- – Bush ↑
-
- – Muschler and Schumavher ↑
-
- – Wong and Shoal ↑
-
- – Pont and Quilken ↑
-
- – Shankar ↑
-
- – Zeithaml ↑
-
- – Reicheld ↑
-
- – Baumann ↑
-
- – Day ↑
-
- – Andrew Greenyer ↑
-
- – Jallianpawes & Tracy ↑
-
- – Martina Genfors ↑
-
- – George Balabanic & Nina ↑
-
- – Anna – Karin ↑
-
- switching barriers ↑
-
- Buscher ↑
-
- Dowling ↑
-
- . Koyalty Cost ↑
-
- Dennis. 1998: p.434 ↑
-
- . Carolyn, 2002, p77(حمیدی زاده، ۱۳۷۹) ↑
-
- . ملاحسینی و مصطفوی، ۱۳۸۶، ص ۲۹و ۲۲٫ ↑
-
- . Dennis, 1998, p.435 ↑
-
- حمیدی زاده ، ۱۳۸۷، فصل دوم. ↑
-
- . Loyalty Marketing ↑
-
- . Frequency Marketing ↑
-
- . One – to – one Marketing ↑
-
- Customer Iriented Marketing ↑
-
- . Relationship Marketing ↑
-
- . Hutt & Speh, 2004. ↑
-
- . Jennifer & Dawes, 2000, P.32 ↑
-
- . Non-Divided loyalty ↑
-
- . Divided loyalty ↑
-
- – ونوس و همکاران : ۱۳۸۷؛ ص ۱۴۱٫ ↑
-
- – The Acid Test ↑
-
- – Relationship Marketing ↑
-
- – Kellgren cecilia ↑
-
- – Adam Lindgreen ↑
-
- – Berry ↑
-
- – Rapp and Collins ↑
-
- – Blomqvist and et al ↑
-
- – Gummesson ↑
فرم در حال بارگذاری ...
[پنجشنبه 1401-10-01] [ 10:27:00 ق.ظ ]
|