نمودار ۴-۲-۱۴: میانگین نمرات مقیاس سازگاری اجتماعی در گروه‌های آزمایش و کنترل ۳۳۲

جدول ۴-۲-۱۵: میانگین، انحراف استاندارد، کمترین و بیشترین نمره پیروی دارویی ۳۳۲

نمودار ۴-۲-۱۵: میانگین نمرات مقیاس پیروی دارویی در گروه‌های آزمایش و کنترل ۳۳۳

جدول۴-۳-۱-۱ : خلاصه نتایج آزمون کرویت موچلی درباره متغیر‌های مورد پژوهش ۳۳۴

جدول ۴-۳-۱-۲ : خلاصه نتایج آزمون لون درباره متغیر‌های مورد پژوهش ۳۳۵

جدول ۴-۳-۱-۳ : خلاصه نتایج آزمون باکس درباره متغیر‌های مورد پژوهش ۳۳۵

جدول شماره ۴-۳-۲-۱: خلاصه نتایج تحلیل واریانس با اندازه گیری مکرر مربوط به اثر روش شناختی رفتاری بر متغیرهای نشانه های مرضی ۳۳۶

جدول شماره ۴-۳-۲-۲ : نتایج آزمون تعقیبی متغیرهای مرتبط با نشانه های مرضی در سه مرحله آزمون گیری ۳۳۷

جدول ۲-۱ سن میانه در مناطق مختلف جهان در سال‌های ۲۰۵۰ و ۱۹۹۸ و ۱۹۵۰ (زندی ۱۹۹۹) ۳۴

جدول ۲-۲ توزیع درصدی گروه‌های سنی در سال‌های ۲۰۲۰-۱۹۷۰ میلادی در مناطق مختلف جهان ۳۵

جدول ۲-۳ میزان رشد جمعیت سالمند در مناطق و کشورهای مختلف جهان ۳۶

جدول ۲-۴ امید به زندگی دربدو تولد و در ۶۵ سالگی به تفکیک جنس (سال‌های ۱۹۴۰ تا ۲۰۴۰) ۳۷

جدول ۲-۵ نسبت جمعیت زیر خط فقر به تفکیک جنسیت آنان (درصد) ۳۸

جدول ۲-۶ شیوع برخی بیماری‌ها در سالمندان بر حسب جنسیت آن ها ۳۸

جدول ۲-۷ هزینه های سلامت سالمندان در ۸ کشور پیشرفته جهان، ۱۹۹۵-۱۹۹۳ ۳۹

جدول ۲-۸ تکالیف تحولی مورد نظر‌هاویگهرست (تنها دوره بزرگسالی) ۴۳

جدول ۹-۲ : خلاصه‌ای از مطالعات فرا تحلیلی ۹۹

جدول ۲-۱۰ : ضابطه بندی بالینی با سالمندان ۱۰۳

جدول ۱-۴ : تعدیلهای عملی شناخت- رفتار درمانگری برای سالمندان ۱۰۴

شکل ۱- ۱۰ :‌استفاده از نظام طبقه بندی کنش وری در عمل ۱۳۹

شکل ۳-۱۰ : استفاده از مدل درمانگری شناختی در فهم فعالیت‌های جسمی و روانی در بیماری پارکینسیون ۱۴۵

شکل ۴-۱۰ استفاده از طبقه بندی بین‌المللی کنش وری ،‌ناتوانی و سلامتی در فهم ارتباط بین فعالیت‌های جسمی و روانی در بیماری پارکینسیون ۱۴۵

شکل ۱: هیپوکامپ و بادامه از اجزای اصلی تشکیل حافطه هستند(منبع: حایری ۱۳۷۸) ۱۶۴

شکل ۲: نواحی مختلف هیپوکامپ(پینل ۲۰۰۷) ۱۶۴

شکل۳: مراکز فعال همزمان و موازی در مغز(منبع: پلاس ژورنال) ۱۶۶

شکل ۴:الگوی نظری اتکینسون و شیفرین(۱۹۷۱) ۱۶۹

شکل ۴:استعاره ساختاری حافظه(فراهانی و همکاران، ۱۳۸۸) ۱۷۱

شکل ۵: مدل بصری الگوی حافظه کاری بدلی(۱۹۹۰) ۱۷۶

شکل ۶: تقسیم بندی انواع حافظه (استرنبرگ، ۲۰۰۶) ۱۸۲

شکل ۷:نمودار فرایند‌های سه گانه حافظه (منبع: فراهانی، ۱۳۸۸) ۱۸۴

شکل ۲۰۹

شکل ۲۱۰

شکل ۲۴۱

جدول شاخص‌های سنجش تجربی کیفیت زندگی از دیدگاه‌های گوناگون ۲۴۲

جدول ۲-۱: مراحل چرخه پاسخ جنسی مطابق DSM–IV و اختلالات عملکرد جنسی مربوط به آن ها ۲۶۳

جدول ۲-۲ : ملاک‌های تشخیصی DSM-IV برای واژینیسم ۲۶۹

جدول ۳-۱: ویژگی‌های توصیفی جنس در آزمودنیهای پژوهش(۴۰N=) 299

نمودار ۳-۱: توزیع فراوانی درصدی جنس به صورت کلی ۳۰۰

نمودار ۳-۲: توزیع فراوانی جنس به تفکیک در گروه‌های آزمایش و کنترل ۳۰۰

جدول ۳-۲: ویژگی‌های توصیفی سن در نمونه مورد پژوهش(۴۰N=) 300

نمودار ۳-۳: میانگین سنی گروه‌های مورد پژوهش ۳۰۱

جدول ۳-۳: ویژگی‌های توصیفی شغل در آزمودنیهای پژوهش(۴۰N=) 301

نمودار ۳-۴: توزیع فراوانی درصدی اشتغال به صورت کلی ۳۰۲

نمودار ۳-۵: توزیع فراوانی اشتغال به تفکیک در گروه‌های آزمایش و کنترل ۳۰۲

جدول ۳-۴: ویژگی‌های توصیفی وضعیت تاهل در آزمودنیهای پژوهش(۴۰N=) 302

نمودار ۳-۶: توزیع فراوانی درصدی تاهل به صورت کلی ۳۰۳

نمودار ۳-۷: توزیع فراوانی تاهل به تفکیک در گروه‌های آزمایش و کنترل ۳۰۳

جدول ۴-۲-۱: میانگین و انحراف استاندارد، حداقل و حداکثر نمره مقیاس ادراک بیماری ۳۱۸

نمودار ۴-۲-۱: میانگین نمرات مقیاس ادراک بیماری در گروه‌های آزمایش و کنترل ۳۱۹

جدول ۴-۲-۲: میانگین و انحراف استاندارد، حداقل و حداکثر نمره اختلالات خواب ۳۱۹

نمودار ۴-۲-۲: میانگین نمرات مقیاس اختلالات خواب در گروه‌های آزمایش و کنترل ۳۲۰

جدول ۴-۲-۳: میانگین، انحراف استاندارد، کمترین و بیشترین نمره افسردگی ۳۲۰

نمودار ۴-۲-۳: میانگین نمرات مقیاس افسردگی در گروه‌های آزمایش و کنترل ۳۲۱

جدول ۴-۲-۴: میانگین، انحراف استاندارد، کمترین و بیشترین نمره اضطراب ۳۲۱

نمودار ۴-۲-۴: میانگین نمرات مقیاس اضطراب در گروه‌های آزمایش و کنترل ۳۲۲

جدول ۴-۲-۵: میانگین، انحراف استاندارد، کمترین و بیشترین نمره اختلال در عملکرد اجتماعی ۳۲۲

نمودار ۴-۲-۵: میانگین نمرات مقیاس عملکرد اجتماعی در گروه‌های آزمایش و کنترل ۳۲۳

جدول ۴-۲-۶: میانگین، انحراف استاندارد، کمترین و بیشترین نمره نشانه های جسمانی ۳۲۳

نمودار ۴-۲-۶: میانگین نمرات مقیاس نشانه های جسمانی در گروه‌های آزمایش و کنترل ۳۲۴

نمودار ۴-۲-۷: میانگین نمرات مقیاس حافظه روزمره در گروه‌های آزمایش و کنترل ۳۲۵

جدول ۴-۲-۸: میانگین، انحراف استاندارد، کمترین و بیشترین نمره توجه پیوسته ۳۲۵

نمودار ۴-۲-۸: میانگین نمرات مقیاس توجه پیوسته در گروه‌های آزمایش و کنترل ۳۲۶

جدول ۴-۲-۹: میانگین، انحراف استاندارد، کمترین و بیشترین نمره توجه متمرکز ۳۲۶

نمودار ۴-۲-۹: میانگین نمرات مقیاس توجه متمرکز در گروه‌های آزمایش و کنترل ۳۲۷

جدول ۴-۲-۱۰: میانگین، انحراف استاندارد، کمترین و بیشترین نمره بازداری پاسخ ۳۲۷

نمودار ۴-۲-۱۰: میانگین نمرات مقیاس بازداری پاسخ در گروه‌های آزمایش و کنترل ۳۲۸

جدول ۴-۲-۱۱: میانگین، انحراف استاندارد، کمترین و بیشترین نمره خودکارآمدی ۳۲۸

نمودار ۴-۲-۱۱: میانگین نمرات مقیاس خودکارآمدی در گروه‌های آزمایش و کنترل ۳۲۹

جدول ۴-۲-۱۲: میانگین، انحراف استاندارد، کمترین و بیشترین نمره کیفیت زندگی ۳۲۹

نمودار ۴-۲-۱۲: میانگین نمرات مقیاس کیفیت زندگی در گروه‌های آزمایش و کنترل ۳۳۰

جدول ۴-۲-۱۳: میانگین، انحراف استاندارد، کمترین و بیشترین نمره عملکرد جنسی ۳۳۰

نمودار ۴-۲-۱۳: میانگین نمرات مقیاس عملکرد جنسی در گروه‌های آزمایش و کنترل ۳۳۱

جدول ۴-۲-۱۴: میانگین، انحراف استاندارد، کمترین و بیشترین نمره سازگاری اجتماعی ۳۳۱

نمودار ۴-۲-۱۴: میانگین نمرات مقیاس سازگاری اجتماعی در گروه‌های آزمایش و کنترل ۳۳۲

جدول ۴-۲-۱۵: میانگین، انحراف استاندارد، کمترین و بیشترین نمره پیروی دارویی ۳۳۲

نمودار ۴-۲-۱۵: میانگین نمرات مقیاس پیروی دارویی در گروه‌های آزمایش و کنترل ۳۳۳

جدول۴-۳-۱-۱ : خلاصه نتایج آزمون کرویت موچلی درباره متغیر‌های مورد پژوهش ۳۳۴

جدول ۴-۳-۱-۲ : خلاصه نتایج آزمون لون درباره متغیر‌های مورد پژوهش ۳۳۵

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...