طرح های تحقیقاتی و پایان نامه ها – قسمت 5 – 7 |
نمودار ۴-۲-۱۴: میانگین نمرات مقیاس سازگاری اجتماعی در گروههای آزمایش و کنترل ۳۳۲
جدول ۴-۲-۱۵: میانگین، انحراف استاندارد، کمترین و بیشترین نمره پیروی دارویی ۳۳۲
نمودار ۴-۲-۱۵: میانگین نمرات مقیاس پیروی دارویی در گروههای آزمایش و کنترل ۳۳۳
جدول۴-۳-۱-۱ : خلاصه نتایج آزمون کرویت موچلی درباره متغیرهای مورد پژوهش ۳۳۴
جدول ۴-۳-۱-۲ : خلاصه نتایج آزمون لون درباره متغیرهای مورد پژوهش ۳۳۵
جدول ۴-۳-۱-۳ : خلاصه نتایج آزمون باکس درباره متغیرهای مورد پژوهش ۳۳۵
جدول شماره ۴-۳-۲-۱: خلاصه نتایج تحلیل واریانس با اندازه گیری مکرر مربوط به اثر روش شناختی رفتاری بر متغیرهای نشانه های مرضی ۳۳۶
جدول شماره ۴-۳-۲-۲ : نتایج آزمون تعقیبی متغیرهای مرتبط با نشانه های مرضی در سه مرحله آزمون گیری ۳۳۷
جدول ۲-۱ سن میانه در مناطق مختلف جهان در سالهای ۲۰۵۰ و ۱۹۹۸ و ۱۹۵۰ (زندی ۱۹۹۹) ۳۴
جدول ۲-۲ توزیع درصدی گروههای سنی در سالهای ۲۰۲۰-۱۹۷۰ میلادی در مناطق مختلف جهان ۳۵
جدول ۲-۳ میزان رشد جمعیت سالمند در مناطق و کشورهای مختلف جهان ۳۶
جدول ۲-۴ امید به زندگی دربدو تولد و در ۶۵ سالگی به تفکیک جنس (سالهای ۱۹۴۰ تا ۲۰۴۰) ۳۷
جدول ۲-۵ نسبت جمعیت زیر خط فقر به تفکیک جنسیت آنان (درصد) ۳۸
جدول ۲-۶ شیوع برخی بیماریها در سالمندان بر حسب جنسیت آن ها ۳۸
جدول ۲-۷ هزینه های سلامت سالمندان در ۸ کشور پیشرفته جهان، ۱۹۹۵-۱۹۹۳ ۳۹
جدول ۲-۸ تکالیف تحولی مورد نظرهاویگهرست (تنها دوره بزرگسالی) ۴۳
جدول ۹-۲ : خلاصهای از مطالعات فرا تحلیلی ۹۹
جدول ۲-۱۰ : ضابطه بندی بالینی با سالمندان ۱۰۳
جدول ۱-۴ : تعدیلهای عملی شناخت- رفتار درمانگری برای سالمندان ۱۰۴
شکل ۱- ۱۰ :استفاده از نظام طبقه بندی کنش وری در عمل ۱۳۹
شکل ۳-۱۰ : استفاده از مدل درمانگری شناختی در فهم فعالیتهای جسمی و روانی در بیماری پارکینسیون ۱۴۵
شکل ۴-۱۰ استفاده از طبقه بندی بینالمللی کنش وری ،ناتوانی و سلامتی در فهم ارتباط بین فعالیتهای جسمی و روانی در بیماری پارکینسیون ۱۴۵
شکل ۱: هیپوکامپ و بادامه از اجزای اصلی تشکیل حافطه هستند(منبع: حایری ۱۳۷۸) ۱۶۴
شکل ۲: نواحی مختلف هیپوکامپ(پینل ۲۰۰۷) ۱۶۴
شکل۳: مراکز فعال همزمان و موازی در مغز(منبع: پلاس ژورنال) ۱۶۶
شکل ۴:الگوی نظری اتکینسون و شیفرین(۱۹۷۱) ۱۶۹
شکل ۴:استعاره ساختاری حافظه(فراهانی و همکاران، ۱۳۸۸) ۱۷۱
شکل ۵: مدل بصری الگوی حافظه کاری بدلی(۱۹۹۰) ۱۷۶
شکل ۶: تقسیم بندی انواع حافظه (استرنبرگ، ۲۰۰۶) ۱۸۲
شکل ۷:نمودار فرایندهای سه گانه حافظه (منبع: فراهانی، ۱۳۸۸) ۱۸۴
شکل ۲۰۹
شکل ۲۱۰
شکل ۲۴۱
جدول شاخصهای سنجش تجربی کیفیت زندگی از دیدگاههای گوناگون ۲۴۲
جدول ۲-۱: مراحل چرخه پاسخ جنسی مطابق DSM–IV و اختلالات عملکرد جنسی مربوط به آن ها ۲۶۳
جدول ۲-۲ : ملاکهای تشخیصی DSM-IV برای واژینیسم ۲۶۹
جدول ۳-۱: ویژگیهای توصیفی جنس در آزمودنیهای پژوهش(۴۰N=) 299
نمودار ۳-۱: توزیع فراوانی درصدی جنس به صورت کلی ۳۰۰
نمودار ۳-۲: توزیع فراوانی جنس به تفکیک در گروههای آزمایش و کنترل ۳۰۰
جدول ۳-۲: ویژگیهای توصیفی سن در نمونه مورد پژوهش(۴۰N=) 300
نمودار ۳-۳: میانگین سنی گروههای مورد پژوهش ۳۰۱
جدول ۳-۳: ویژگیهای توصیفی شغل در آزمودنیهای پژوهش(۴۰N=) 301
نمودار ۳-۴: توزیع فراوانی درصدی اشتغال به صورت کلی ۳۰۲
نمودار ۳-۵: توزیع فراوانی اشتغال به تفکیک در گروههای آزمایش و کنترل ۳۰۲
جدول ۳-۴: ویژگیهای توصیفی وضعیت تاهل در آزمودنیهای پژوهش(۴۰N=) 302
نمودار ۳-۶: توزیع فراوانی درصدی تاهل به صورت کلی ۳۰۳
نمودار ۳-۷: توزیع فراوانی تاهل به تفکیک در گروههای آزمایش و کنترل ۳۰۳
جدول ۴-۲-۱: میانگین و انحراف استاندارد، حداقل و حداکثر نمره مقیاس ادراک بیماری ۳۱۸
نمودار ۴-۲-۱: میانگین نمرات مقیاس ادراک بیماری در گروههای آزمایش و کنترل ۳۱۹
جدول ۴-۲-۲: میانگین و انحراف استاندارد، حداقل و حداکثر نمره اختلالات خواب ۳۱۹
نمودار ۴-۲-۲: میانگین نمرات مقیاس اختلالات خواب در گروههای آزمایش و کنترل ۳۲۰
جدول ۴-۲-۳: میانگین، انحراف استاندارد، کمترین و بیشترین نمره افسردگی ۳۲۰
نمودار ۴-۲-۳: میانگین نمرات مقیاس افسردگی در گروههای آزمایش و کنترل ۳۲۱
جدول ۴-۲-۴: میانگین، انحراف استاندارد، کمترین و بیشترین نمره اضطراب ۳۲۱
نمودار ۴-۲-۴: میانگین نمرات مقیاس اضطراب در گروههای آزمایش و کنترل ۳۲۲
جدول ۴-۲-۵: میانگین، انحراف استاندارد، کمترین و بیشترین نمره اختلال در عملکرد اجتماعی ۳۲۲
نمودار ۴-۲-۵: میانگین نمرات مقیاس عملکرد اجتماعی در گروههای آزمایش و کنترل ۳۲۳
جدول ۴-۲-۶: میانگین، انحراف استاندارد، کمترین و بیشترین نمره نشانه های جسمانی ۳۲۳
نمودار ۴-۲-۶: میانگین نمرات مقیاس نشانه های جسمانی در گروههای آزمایش و کنترل ۳۲۴
نمودار ۴-۲-۷: میانگین نمرات مقیاس حافظه روزمره در گروههای آزمایش و کنترل ۳۲۵
جدول ۴-۲-۸: میانگین، انحراف استاندارد، کمترین و بیشترین نمره توجه پیوسته ۳۲۵
نمودار ۴-۲-۸: میانگین نمرات مقیاس توجه پیوسته در گروههای آزمایش و کنترل ۳۲۶
جدول ۴-۲-۹: میانگین، انحراف استاندارد، کمترین و بیشترین نمره توجه متمرکز ۳۲۶
نمودار ۴-۲-۹: میانگین نمرات مقیاس توجه متمرکز در گروههای آزمایش و کنترل ۳۲۷
جدول ۴-۲-۱۰: میانگین، انحراف استاندارد، کمترین و بیشترین نمره بازداری پاسخ ۳۲۷
نمودار ۴-۲-۱۰: میانگین نمرات مقیاس بازداری پاسخ در گروههای آزمایش و کنترل ۳۲۸
جدول ۴-۲-۱۱: میانگین، انحراف استاندارد، کمترین و بیشترین نمره خودکارآمدی ۳۲۸
نمودار ۴-۲-۱۱: میانگین نمرات مقیاس خودکارآمدی در گروههای آزمایش و کنترل ۳۲۹
جدول ۴-۲-۱۲: میانگین، انحراف استاندارد، کمترین و بیشترین نمره کیفیت زندگی ۳۲۹
نمودار ۴-۲-۱۲: میانگین نمرات مقیاس کیفیت زندگی در گروههای آزمایش و کنترل ۳۳۰
جدول ۴-۲-۱۳: میانگین، انحراف استاندارد، کمترین و بیشترین نمره عملکرد جنسی ۳۳۰
نمودار ۴-۲-۱۳: میانگین نمرات مقیاس عملکرد جنسی در گروههای آزمایش و کنترل ۳۳۱
جدول ۴-۲-۱۴: میانگین، انحراف استاندارد، کمترین و بیشترین نمره سازگاری اجتماعی ۳۳۱
نمودار ۴-۲-۱۴: میانگین نمرات مقیاس سازگاری اجتماعی در گروههای آزمایش و کنترل ۳۳۲
جدول ۴-۲-۱۵: میانگین، انحراف استاندارد، کمترین و بیشترین نمره پیروی دارویی ۳۳۲
نمودار ۴-۲-۱۵: میانگین نمرات مقیاس پیروی دارویی در گروههای آزمایش و کنترل ۳۳۳
جدول۴-۳-۱-۱ : خلاصه نتایج آزمون کرویت موچلی درباره متغیرهای مورد پژوهش ۳۳۴
جدول ۴-۳-۱-۲ : خلاصه نتایج آزمون لون درباره متغیرهای مورد پژوهش ۳۳۵
فرم در حال بارگذاری ...
[پنجشنبه 1401-10-01] [ 11:16:00 ق.ظ ]
|